(東京帝国大学文化大学哲学科 集合写真)∽4-12-26-20-02
Type
Book
Issued
1906
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 4-12-26-20-02
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 4
概要-群: 12
概要-体: 26
概要-部: 20
概要-枝: 02
概要-名称: (東京帝国大学文化大学哲学科 集合写真)
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 39
概要-物的状態-長さ: 198
概要-物的状態-幅: 259
形態・形式情報-資源タイプ: 写真
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 12写真・アルバム
索引事項-組織団体名: 帝国大学文学部言語学科
索引事項-人名: 坪井正五郎
内容記述: 帝国大学文学部言語学科卒業生の集合写真。
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(東京帝国大学文化大学哲学科 写真名簿)∽4-12-26-20-01
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(帝国大学文学部言語学科卒業生 集合写真)∽4-12-26-19
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(坪井正五郎他数名の集合写真絵葉書)∽4-14-16-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(封筒)(宛名)東京帝国大学理科大学 教授 坪井正五郎殿 世界婦人誌 談話∽4-21-1-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(集合写真)∽4-12-26-09
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(集合写真)∽4-14-89-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies