説得の科学∽A-2-52

Type
Book
Issued
1971-02-25
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-52

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 52

概要-名称: 説得の科学

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 46

成立年代-月: 2

成立年代-日: 25

概要-作成: 岩島久夫

概要-物的状態-長さ: 172

概要-物的状態-幅: 109

概要-物的状態-高さ: 11

形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

索引事項-関係地-地域: 139.74137240000005,35.6872988

出版者: 潮出版社

言語: ja

年代範囲: 昭和戦後

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

新聞教育の展開∽A-2-80

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本のアメリカ∽A-2-50

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

各国出版法規(上)∽A-2-95

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

英国の新聞∽A-2-105

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞∽A-2-78

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

国家改造の原理及其実行∽A-2-36

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies