日本新聞学会と慶応通信株式会社との覚書∽I_4_26_23
Type
Book
Issued
1954//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_26_23
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 26
概要-部: 23
概要-名称: 日本新聞学会と慶応通信株式会社との覚書
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 29
成立年代-備考: 覚書の中に記載
概要-物的状態-長さ: 255
概要-物的状態-幅: 180
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
言語: ja
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

東京大阪二十五新聞通信社幹部表∽I_4_221_13
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「合祀者の略歴・本社物故社員として」のパンフレット∽I_4_26_34
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

社説「選挙と新聞の役割」の記事∽I_4_25_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

電報 慶尚道の不穏の記事∽I_4_55_91
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

中央日報「記者編輯應重視 社会公共福祉 小野與新聞界座談」の記事∽I_4_43
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

特集 教育テレビジョン 現状と将来を探る∽I_4_102
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies