(見積書)【西洋医漢家医】雷名鏡∽4-13-03-01

Type
Book
Issued
1883
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-13-03-01

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 13

概要-体: 03

概要-部: 01

概要-名称: (見積書)【西洋医漢家医】雷名鏡

成立年代-元号: 明治

成立年代-年: 16

概要-物的状態-長さ: 246

概要-物的状態-幅: 339

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 11証書(賞・証書・証明書・履歴書)

内容記述: 「4_13_3_1」が入っていた袋。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

備考: 書き込み「明治四十年七月号東京市教育會雑誌」とあり。

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

東京名医大見立表・大家一覧∽4-13-03-02

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(見積書)∽4-13-02-02

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(俸給通知)∽5_5_143

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(辞令)∽5_5_131

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

国家医学会雑誌第百九十六号∽4-23-2-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(俸給通知)∽5_5_148

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies