(写真絵葉書)∽5_5_120

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_5_120

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 5

概要-体: 120

概要-名称: (写真絵葉書)

概要-物的状態-長さ: 91

概要-物的状態-幅: 140

概要-物的状態-角度: 180

デジタルデータ関連-デジタル化の有無: デジタル化済み

形態・形式情報-資源タイプ: 絵葉書

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画

内容記述: 「坪井博士図案 (井錦花氏所蔵)(非売品)」との記述あり。坪井正五郎が製作した絵葉書16枚が写し込まれている。

言語: ja,en,fr,露,de

資源状態: 単紙/単体

調査年月日: 2004/08/25

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(写真絵葉書)∽5_5_115

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井博士図案∽5_5_92

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)坪井博士図案∽4-22-47

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)坪井博士図案∽4-22-39

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)∽5_5_4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(絵葉書)∽5_5_119

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies