地盤注入工法の指針と解説∽5_3_17_2_11

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_3_17_2_11

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 3

概要-体: 17

概要-部: 2

概要-枝: 11

概要-名称: 地盤注入工法の指針と解説

概要-物的状態-長さ: 258

概要-物的状態-幅: 184

概要-物的状態-角度: 0

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 機材の構造図やその解説などがある。

言語: ja

資源状態: 綴

調査年月日: 2004/07/14

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

「地盤注入工法の手引」解説原稿∽5_3_17_2_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

土と基礎・最近の工法∽5_3_17_2_16

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

地殻及びその構成物(2)∽5_1_1_2_29-2-4-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

地殻及びその構成物∽5_1_1_2_29-2-4-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

OWS工法について∽5_3_17_2_17

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(圧力計)∽5_3_17_2_22

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies