新聞研究 第三号∽C-2-3-29-3
Type
Book
Issued
1920/7/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-3-29-3
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 3
概要-部: 29
概要-枝: 3
概要-名称: 新聞研究 第三号
成立年代-元号: 大正
成立年代-年: 9
成立年代-月: 11
概要-物的状態-資料アイテムの量: 4
概要-物的状態-長さ: 185
概要-物的状態-幅: 125
概要-物的状態-高さ: 1
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: 非売品
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 新聞研究
抜き取り雑誌記述-号(No.): 3号
出版者: 東京日日新聞社
言語: ja
年代範囲: 大正時代
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

新聞研究 第一号∽C-2-3-29-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞研究 第二号∽C-2-3-29-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞学研究 第三号∽C-2-2-2-1-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

學報 第二十三巻∽C-2-3-22-6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

学報7∽C-2-3-22-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

學報13∽C-2-3-22-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies