(写真)∽3_21_7_2_2

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 3_21_7_2_2

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: 3

概要-群: 21

概要-体: 7

概要-部: 2

概要-枝: 2

概要-名称: (写真)

概要-物的状態-長さ: 107

概要-物的状態-幅: 64

概要-物的状態-返: 同

概要-物的状態-角度: 0

概要-物的状態-折: なし

形態・形式情報-資源タイプ: 写真

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 12写真・アルバム

内容記述: 袴姿に帽子姿の少年三兄弟が移っている。裏面に「荒井 右第二郎, 中顕理, 左辰三(後安藤辰一)」 

資源状態: 単紙/単体

調査年月日: 2005/05/25

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(肖像写真)∽3_21_7_2_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

記念写真∽3_14_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(肖像写真)∽3_14_73

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(写真)∽3_14_79

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(集合写真)宝田写真倶楽部∽3_19_16

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

写真∽3_14_24

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies