「大新聞は姿勢を正せ」の記事∽I_4_25_6
Type
Book
Issued
1965-08-19
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_25_6
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 25
概要-部: 6
概要-名称: 「大新聞は姿勢を正せ」の記事
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 40
成立年代-月: 8
成立年代-日: 19
成立年代-備考: 上部に記載
概要-物的状態-長さ: 260
概要-物的状態-幅: 130
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
内容記述: 日付はわかるがどの新聞の記事かは判読不能。
言語: ja
過程: その他の過程
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

人民新聞 第19号∽I_4_76
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

雑報 土匪の声言書の記事∽I_4_55_108
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

社説「新聞は真実を報道する」の記事∽I_4_78
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「タイム」誌の誤れる“日本新聞観”の記事∽I_4_94_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

ぶんや太郎「新聞批判 中共には弱い」の記事∽I_4_25_12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞批判 読売「の公器性疑う」の記事∽I_4_116_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies