北海道土人救育會沿革及報告∽11_9_18

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 11_9_18

概要-箱: 11

概要-群: 9

概要-体: 18

概要-名称: 北海道土人救育會沿革及報告

成立年代-元号: 明治

成立年代-年: 38

概要-物的状態-長さ: 245

概要-物的状態-幅: 167

概要-物的状態-縦: 67

概要-物的状態-横: 167

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 270

概要-物的状態-折: 二つ以上他

概要-物的状態-面: その他

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 06報告書・資料集

内容記述: 北海道旧土人救育會の成り立ちと活動報告がなされている。

抜き取り雑誌記述-雑誌名: 北海道土人救育會沿革及報告, 北海道土人救育会沿革及報告

言語: ja

調査年月日: 2005/06/21

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

北海道土人救育會虻田学園報∽11_9_13

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道土人救育會虻田学園報∽11_9_17

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道旧土人救育会事務所(宛)∽11_9_63_2_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(北海道旧土人救育会役員宛領収書)∽11_9_51_3_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道旧土人救育会役員(宛)∽11_9_59_2_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道旧土人救育会趣旨∽11_9_10

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies