南洋華僑新聞に関する一調査∽A-2-14

Type
Book
Issued
1941/8/
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-14

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 14

概要-名称: 南洋華僑新聞に関する一調査

成立年代-元号: 昭和

成立年代-年: 16

成立年代-月: 8

概要-作成: 東亜研究所

概要-物的状態-長さ: 208

概要-物的状態-幅: 148

概要-物的状態-高さ: 3

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 06報告書・資料集

内容記述: 東亜研究所報第11号別刷

言語: ja

年代範囲: 昭和戦前

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 冊子/綴

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

南洋華僑新聞に關する一調査∽I_4_20

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

蘭印に於ける華僑の新聞事業(翻訳)∽A-1-96

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

南洋華僑概況∽C-1-1-15

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

南洋華僑分布図∽C-1-1-17

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

全国世論調査機関概況要覧∽A-2-112

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞に関する英国王立委員会報告∽A-2-88

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies