満州支那全土明細地図∽A-1-142
Type
Book
Issued
1938-10-15
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-1-142
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 1
概要-体: 142
概要-名称: 満州支那全土明細地図
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 13
成立年代-月: 10
成立年代-日: 15
概要-作成: アトラス社
概要-物的状態-長さ: 390
概要-物的状態-幅: 544
形態・形式情報-資源タイプ: 地図
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画
索引事項-関係地-地域: 139.76501129999997,35.6870872
内容記述: 「漢口附近」と「支那全図」が両面に印刷されている。読売新聞第二万二千百六十八号附録。
出版者: 読売新聞編集局
言語: ja
年代範囲: 昭和戦前
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

満州支那全土明細地図∽A-1-133
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

満州支那全土明細地図∽A-1-141
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

支那事変二周年記念興亜現勢図∽A-1-118
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

最新日満大地図∽A-1-132
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大東亜戦争要図∽A-1-137
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大日本新名勝遊覧地図∽A-1-131
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies