作者略歴∽16-2-2-6-2

Type
Book
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 16-2-2-6-2

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 16

概要-群: 2

概要-体: 2

概要-部: 6

概要-枝: 2

概要-名称: 作者略歴

概要-物的状態-幅: 130

概要-物的状態-高さ: 167

概要-物的状態-横: 130

概要-物的状態-返: 84

概要-物的状態-角度: 0

概要-物的状態-折: 一つ折り

概要-物的状態-面: 左半面

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 地質調査所創立80周年祝賀記念品の説明書き。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

調査年月日: 2005/09/01

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

飾皿の文様について∽16-2-2-6-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

宮殿落成式次第∽16-31-2-6-2-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(正誤表)∽5_9_26_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

鯰文鎮∽16-2-2-5-2-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

神宮式年遷宮記念絵葉書∽16-2-2-5-2-3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

宮殿のしおり∽16-31-2-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies