[ポスター]戦時市民生活運動∽A-1-124
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-1-124
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 1
概要-体: 124
概要-名称: [ポスター]戦時市民生活運動
成立年代-元号: 昭和(推)
概要-作成: 大阪市
概要-物的状態-長さ: 618
概要-物的状態-幅: 221
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画
索引事項-関係地-地域: 135.50192900000002,34.6938877
内容記述: 表および裏に「寄贈者名 大阪市役所/受付月日 昭和16年7月14日」とシールあり。
言語: ja
年代範囲: 昭和戦前
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

[ポスター]市民生活新体制運動展∽A-1-127
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]非常の備へに市民の調査∽A-1-125
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]市民の科学教室∽A-1-117
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]市民の科学教室∽A-1-128
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]さあ!金は国家へ∽A-1-126
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[ポスター]星の劇場プラネタリウム∽A-1-129
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies