(封筒)∽A-1-51-1

Type
Book
Issued
1971-12-23
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-1-51-1

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 1

概要-体: 51

概要-部: 1

概要-名称: (封筒)

成立年代-月: 12

成立年代-日: 23

概要-作成: Zeitung-Verlag und Zeitschriften-Verlag

概要-物的状態-長さ: 366

概要-物的状態-幅: 228

形態・形式情報-資源タイプ: 封筒or袋

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 小野宛のドイツの会社から送られた封筒に「寄稿別刷小野秀雄執筆」とマジックで書かれている。封筒自体の消印は「23.12.71」。

言語: ja/de

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

[封筒]∽A-1-103

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

封筒∽A-1-19

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[封筒]∽A-2-67-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

[紙製袋]∽A-1-206-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

封筒∽A-1-18

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

小野秀雄氏宛封筒∽C-2-3-35-27

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies