論文「新聞の公的利益代表の観念」∽C-2-3-33-8
Type
Book
Issued
1956-10-15
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-3-33-8
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 3
概要-部: 33
概要-枝: 8
概要-名称: 論文「新聞の公的利益代表の観念」
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 220
概要-物的状態-幅: 150
概要-物的状態-高さ: 1
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 99その他の内容
内容記述: 雑誌名は不明だが、小野氏論文部分。
言語: ja
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 束/括
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

「新聞紙の国際化に関する提案」∽C-2-3-33-9
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞記事「現代新聞論」∽C-2-3-33-50
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

都高等学校新聞連合規約∽C-2-3-33-32
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞週間記念事業 「新聞に関する学術講演会」開催案内 プログラム∽C-2-3-35-19
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

随筆 馬・人・鹿など(一部)∽C-2-3-33-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

特ダネ競争の内幕∽C-2-3-33-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies