芝公園内に存する大小古墳の性質と其年代∽5_18_17

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_18_17

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 18

概要-体: 17

概要-名称: 芝公園内に存する大小古墳の性質と其年代

概要-作成: 坪井正五郎

概要-物的状態-長さ: 250

概要-物的状態-幅: 170

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 0

概要-物的状態-折: なし

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

内容記述: 芝公園古墳の位置と, 性質, その年代について解説しているもの。

言語: ja

著作権: 著作権の保護期間満了

資源状態: 綴

調査年月日: 2005/01/25

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

芝公園古墳調査の結果∽5_18_19

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

古墳底部に於ける褐鉄礦の存在∽5_18_18

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

芝公園古墳調査報告及保存意見∽4-19-10

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

芝公園丸山大古墳及び其近傍に在る数ヶ所の小古墳に付いて(雑誌抜き取り綴り)∽5_18_234

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

○東京市芝公園古墳實査の結果 ◎東京市芝公園古墳實査の結果(承前) (雑誌抜き取り綴り)

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies