(辞令)人類学講座担任ヲ命ス∽4-14-91-8
Type
Book
Issued
1912-04-02
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 4-14-91-8
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 4
概要-群: 14
概要-体: 91
概要-部: 8
概要-名称: (辞令)人類学講座担任ヲ命ス
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 45
成立年代-月: 4
成立年代-日: 2
概要-作成: 文部省
概要-物的状態-長さ: 280
概要-物的状態-幅: 202
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 11証書(賞・証書・証明書・履歴書)
索引事項-組織団体名: 文部省、人類学講座
索引事項-人名: 坪井正五郎
内容記述: 人類学講座担任を命じた辞令。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(出張辞令)∽4-14-91-11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

故坪井正五郎 履歴書∽4-15-3-
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

特旨ヲ以テ位一級被進∽4-14-91-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(刑事人類学万国会議 辞令)∽4-12-26-21-02
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(万国協同刑事人類学会 委嘱状)∽4-12-26-21-01
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第五回万国学士院連合大会委員の辞令∽4-14-91-10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies