つはもの 第二百六十七号∽A-2-136
Type
Book
Issued
1930-11-12
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-2-136
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 2
概要-体: 136
概要-名称: つはもの 第二百六十七号
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 5
成立年代-月: 11
成立年代-日: 12
概要-作成: 松本市太郎
概要-物的状態-長さ: 390
概要-物的状態-幅: 282
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
抜き取り雑誌記述-雑誌名: つはもの
抜き取り雑誌記述-号(No.): 167号
出版者: 高崎吾一
言語: ja
年代範囲: 昭和戦前
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料
新聞及新聞記者 第十三年第二号通巻第百六十六号∽A-1-172-20
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
一橋新聞 第百三十五号∽A-2-131-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
新聞及新聞記者 第六年第二十号通巻七十六号∽A-1-172-17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
輿論概観 第六七二号∽A-1-106-50
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
新聞及新聞記者 第六年第十六号通巻七十二号∽A-1-172-14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
輿論概観 第七六二号∽A-1-106-84
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies