(活字の一覧表)∽C-2-1-9-3
Type
Book
Issued
1830//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-1-9-3
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 1
概要-部: 9
概要-枝: 3
概要-名称: (活字の一覧表)
概要-物的状態-資料アイテムの量: 2
概要-物的状態-長さ: 425
概要-物的状態-幅: 545
概要-物的状態-縦: 230
概要-物的状態-横: 162
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 99その他の内容
内容記述: 一行に活字を印刷したものを紙に貼っている
言語: ja
過程: その他の過程
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

新聞新体制ニ依ル各新聞社統合一覧表∽C-2-1-9-8
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(台紙に貼られた)「(写真)グーテンベルグのオフィツチン-活字鋳造並に印刷の過程を示す-」∽G-10-114
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

明治十七年一月十日回向院本場ヨリ四月十一日横浜興行迄勝負一覧表∽B-2-3-3-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

質疑囘答の一部∽I_4_69
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

紐・包紙(新政権新聞 十三点)∽C-1-1-44-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

敬告蒙軍官兵書∽C-1-1-43-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies