(メモ)A+B/2∽5_1_1_2_2

Type
Book
Issued
1935//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_1_1_2_2

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 1

概要-体: 1

概要-部: 2

概要-枝: 2

概要-名称: (メモ)A+B/2

概要-作成: (坪井誠太郎)(推定)

概要-物的状態-長さ: 136

概要-物的状態-幅: 70

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 10メモ・草稿・スケッチ

内容記述: 数式の記述あり。

出版者: 哲学書院(東京府本郷区本郷六丁目五番地)
新潟県平民 井上圓成 

言語: ja,en

資源状態: 単紙/単体

備考: 手帳が使用されている。

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(メモ・スケッチ)∽5_14_2_2_16

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽5_1_1_2_22

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ・スケッチ)∽5_11_3_1_2-2-21

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽5_1_1_2_23

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽5_1_1_2_21

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽5_1_2_2_2-84

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies