(絵葉書)坪井博士図案∽4-22-47

Type
Book
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-22-47

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 22

概要-体: 47

概要-名称: (絵葉書)坪井博士図案

概要-物的状態-長さ: 140

概要-物的状態-幅: 134

形態・形式情報-資源タイプ: 絵葉書

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 13絵画・版画・ポスター・図案・地図・書画

索引事項-人名: 坪井正五郎

内容記述: 正五郎がお気に入りの図案を並べて撮影した写真を絵葉書化したもの。「非売品」と記述有り。

出版者: 安井綿花(所蔵)

言語: ja,en,fr,de,ru

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(絵葉書)坪井博士図案∽4-22-39

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

故坪井博士追悼記念∽4-13-57-2-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

故坪井博士考案品∽4-13-54-2-4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

故坪井博士考案品∽4-13-55-2-4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

故坪井博士考案品∽4-13-54-2-5

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

故坪井博士考案品∽4-13-58-2-4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies