日本帝国海外旅券∽4-22-20-2-1
Type
Book
Issued
1913-04-13
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 4-22-20-2-1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 4
概要-群: 22
概要-体: 20
概要-部: 2
概要-枝: 1
概要-名称: 日本帝国海外旅券
成立年代-元号: 大正
成立年代-年: 2
成立年代-月: 4
成立年代-日: 13
概要-物的状態-長さ: 265
概要-物的状態-幅: 430
概要-物的状態-高さ: 96
概要-物的状態-縦: 25
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 11証書(賞・証書・証明書・履歴書)
索引事項-人名: 坪井正五郎
内容記述: 坪井正五郎に出された旅券。ロシア政府の印やサインなどが記述されている。
言語: ja,en
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

坪井誠太郎殿∽4-22-50-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

故坪井正五郎 履歴書∽4-15-3-
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(万国協同刑事人類学会 委嘱状)∽4-12-26-21-01
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(手紙)∽4-23-4-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(経歴)理科大学教授 坪井正五郎∽4-12-38
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

理学博士坪井正五郎儀∽4-13-38
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies