(日記メモ)∽5_10_3
Type
Book
Issued
1898-1-17
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_10_3
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 10
概要-体: 3
概要-名称: (日記メモ)
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 170
概要-物的状態-幅: 123
概要-物的状態-縦: 170
概要-物的状態-横: 63
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 0
概要-物的状態-折: 一つ折り
概要-物的状態-面: 左半面
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 07記録・日記・日誌
内容記述: 松山に宿をとり, 百穴の調査をしている記録を,日にちごとに書き記したもの。
言語: ja
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2004/11/17
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(メモ)∽5_10_5_2_2-10
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

いきとしいけるもの∽5_8_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽5_10_5_2_2-11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記断片)五ぐわつの十九にちあさ∽5_9_19_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(原稿1)∽5_18_133_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

もくめのかず∽5_12_71
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies