アメリカにおける新聞集中化の傾向とその対策∽A-2-101
Type
Book
Issued
1949-05-10
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-2-101
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 2
概要-体: 101
概要-名称: アメリカにおける新聞集中化の傾向とその対策
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 24
成立年代-月: 5
成立年代-日: 10
概要-作成: 近藤貢
概要-物的状態-長さ: 242
概要-物的状態-幅: 175
概要-物的状態-高さ: 10
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
索引事項-関係地-地域: 139.76642860000004,35.6643177
内容記述: 朝日新聞調査研究室報告 社内用7
出版者: 朝日新聞調査研究室
言語: ja
年代範囲: 昭和戦後
過程: その他の過程
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

文章のわかりやすさの研究∽A-2-100
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

英国の放送とその独占形態∽A-2-93
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

米国における治安立法と言論の自由∽A-2-98
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞映画評の現状∽A-2-92
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞の名誉毀損法について∽A-2-94
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本のアメリカ∽A-2-50
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies