(新聞断片)「昭和十九年大阪朝日新聞∽G-4-2-2-1

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: G-4-2-2-1

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: G 

概要-群: 4

概要-体: 2

概要-部: 2

概要-枝: 1

概要-名称: (新聞断片)「昭和十九年大阪朝日新聞

概要-物的状態-資料アイテムの量: 1

概要-物的状態-長さ: 515

概要-物的状態-幅: 373

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類

抜き取り雑誌記述-雑誌名:

言語: ja

資源状態: その他の過程

調査年月日: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

東南アジア戦時新聞∽G-10-2-3-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

報知新聞第四百七十九号附録∽G-10-3-2-111

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ドイツ語の新聞残片)∽B-1-1-6-27

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞切り抜き∽G-10-3-2-57

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

明治期?の新聞の紙片∽C-2--

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞切り抜き∽G-10-3-2-56

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies