(袋)人類学原論 第二稿∽5_5_166_1

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_5_166_1

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 5

概要-体: 166

概要-部: 1

概要-名称: (袋)人類学原論 第二稿

成立年代-元号: 明治

成立年代-年: 37

成立年代-月: 4

成立年代-日: 29

概要-物的状態-長さ: 222

概要-物的状態-幅: 76

概要-物的状態-角度: 90

形態・形式情報-資源タイプ: 封筒or袋

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

内容記述: 「人類学原論第二稿」の原稿を入れていた袋。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(袋)人類学原論 第五稿∽5_5_165_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(袋)人類学原論 第一稿∽5_5_167_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類学原論 第八稿(封筒)∽4-5-02-01

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類学原論 第二稿∽5_5_166_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類学原論九∽4-16-7-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類学原論 第六稿∽5_5_173_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies