(整理箱)∽5_7_3_2

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_7_3_2

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 7

概要-体: 3

概要-部: 2

概要-名称: (整理箱)

概要-物的状態-長さ: 280

概要-物的状態-幅: 65

概要-物的状態-高さ: 225

形態・形式情報-資源タイプ: 包装

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容

内容記述: 側面に「坪井正五郎」とのマジック書きあり。その対面に「地質」とあり, 消されている。新聞やノート, 人類学雑誌などが入っている。

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

調査年月日: 2004/10/18

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

朝日新聞(抜取り)∽5_7_3_3_1-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(木箱)∽5_15_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

樺太∽5_5_170_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東京日日新聞 昭和十年五月二十三日号∽5_18_187

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

高等学校入学試験者に対する注意∽5_4_97

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

嗚呼理学博士坪井正五郎先生∽5_18_130

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies