東洋新聞 第12224号∽A-1-210-3
Type
Book
Issued
1940-05-18
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: A-1-210-3
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。
概要-箱: A
概要-群: 1
概要-体: 210
概要-部: 3
概要-名称: 東洋新聞 第12224号
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 15
成立年代-月: 5
成立年代-日: 18
概要-作成: 小松崎重
概要-物的状態-長さ: 546
概要-物的状態-幅: 401
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 東洋新聞
抜き取り雑誌記述-号(No.): 第12224号
出版者: 東洋新聞社
言語: ja
年代範囲: 昭和戦前
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

東洋新聞 第12354号∽A-1-210-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東洋新聞 第12253号∽A-1-210-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東洋新聞 第12178号∽A-1-210-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東洋新聞 第12169号∽A-2-138
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東洋大学新聞 第132号∽A-2-120-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東洋大学新聞 第529号∽A-2-120-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies