茶色の厚紙「米国最初ノ大衆新聞1833年」∽G-10-120

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: G-10-120

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: G 

概要-群: 10

概要-体: 120

概要-名称: 茶色の厚紙「米国最初ノ大衆新聞1833年」

概要-物的状態-資料アイテムの量: 1

概要-物的状態-長さ: 494

概要-物的状態-幅: 340

概要-物的状態-縦: 340

概要-物的状態-横: 250

形態・形式情報-資源タイプ: 包紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類

内容記述: G10-120-1,2,3を挟んでいた

言語: ja

資源状態: 完成・公刊形態

調査年月日: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

茶色の厚紙∽G-10-31

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

茶色の厚紙∽G-10-49

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

茶色の厚紙∽G-10-61

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

黒の厚紙∽G-10-75

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

黒の厚紙∽G-10-77

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

黒の厚紙∽G-10-56

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies