(雑記帳)∽3_19_4
Type
Book
Issued
1899-7-10
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 3_19_4
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: 3
概要-群: 19
概要-体: 4
概要-名称: (雑記帳)
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 32
成立年代-月: 7
成立年代-日: 10
概要-作成: N Mitsukuri, (箕作直子)
概要-物的状態-長さ: 205
概要-物的状態-幅: 168
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 270
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: 箕作直子の自筆雑記帳。雑誌などから気に入ったフレーズを日本語や英語で抜書きしたもの。
言語: ja,en
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/05/24
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(明治三十九年日記帳)∽3_6_9
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記)∽3_6_11
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(肖像写真)∽3_19_14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

名刺∽3_2_1_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(日記)∽3_7_1_2_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

分類字林∽3_25_15_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies