アイヌの小説∽5_4_55
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_4_55
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 4
概要-体: 55
概要-名称: アイヌの小説
成立年代-元号: 明治(推)
成立年代-年: 28
成立年代-月: 5
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 155
概要-物的状態-幅: 228
概要-物的状態-角度: 90
形態・形式情報-資源タイプ: 印刷刊本
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: アイヌの昔話, 小説などの紹介。書き込みが「学士会月報八十七号 二十八年五月」とある。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 学士会月報
抜き取り雑誌記述-号(No.): 87
言語: ja
著作権: 著作権の保護期間満了
資源状態: 綴
調査年月日: 2004/07/28
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

アイヌの一生涯(雑誌抜取)∽5_4_47
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

カラフトのアイヌ村∽5_4_110
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

カラフトのアイヌ村(2)∽5_4_109
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

アイヌの一生涯(雑誌抜取)∽5_4_41
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

アイヌの家∽5_4_53
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

アイヌの風俗(雑誌抜取)∽5_4_45
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies