(新聞切抜)∽4-11-33-03

Type
Book
Issued
1907-08-14
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-11-33-03

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 11

概要-体: 33

概要-部: 03

概要-名称: (新聞切抜)

成立年代-元号: 明治

成立年代-年: 40

成立年代-月: 8

成立年代-日: 14

概要-物的状態-長さ: 90

概要-物的状態-幅: 228

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録

内容記述: 本道旧土人の戸口数。

資源状態: 単紙/単体

備考: 封筒番号737

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(新聞切抜) マンモスの発見∽4-11-06-03

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(朝日新聞切り抜き)∽4-8-07-03

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人類学原論九∽4-16-7-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

太陽 五巻 十八号∽4-21-19

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(封筒)人類学原論 十及十一∽4-24-11-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(抜刷)人類学参考書改題∽4-12-31

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies