(カラフト調査記録)∽13_1_11_2_6
Type
Book
Issued
1907//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 13_1_11_2_6
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 13
概要-群: 1
概要-体: 11
概要-部: 2
概要-枝: 6
概要-名称: (カラフト調査記録)
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 40
概要-物的状態-長さ: 105
概要-物的状態-幅: 183
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 90
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 07記録・日記・日誌
内容記述: カラフトへ行った際の調査記録。主にスケッチ。表紙に掛けた紙片に, 「明治四十年七月八月坪井正五郎カラフト旅行の際のノートのうちの一冊」とあり。
調査年月日: 2005/08/30
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(カラフト調査記録)∽13_1_11_2_5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(カラフト調査記録)∽13_1_11_2_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(カラフト調査記録)∽13_1_11_2_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道三∽13_1_12_2_3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道二∽13_1_12_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北海道一∽13_1_12_2_1_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies