「米国新聞史論 9」の記事∽I_4_27_5
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_27_5
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 27
概要-部: 5
概要-名称: 「米国新聞史論 9」の記事
概要-作成: 小野秀雄
概要-物的状態-長さ: 297
概要-物的状態-幅: 140
概要-物的状態-縦: 305
概要-物的状態-横: 210
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05研究論考・講義・学術研究内容
内容記述: 新聞研究所の便箋に糊づけされている。「植民地時代の新聞(一)」が見出し
言語: ja
過程: その他の過程
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

「米国新聞史論 10」の記事∽I_4_27_6
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 20」の記事∽I_4_27_14
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 19」の記事∽I_4_27_13
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 34」の記事∽I_4_27_28
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 11」の記事∽I_4_27_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 29」の記事∽I_4_27_23
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies