南支日報 第356号∽G-10-2-3-8
Type
Book
Issued
1940-03-27
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: G-10-2-3-8
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: G
概要-群: 10
概要-体: 2
概要-部: 3
概要-枝: 8
概要-名称: 南支日報 第356号
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 15
成立年代-月: 3
成立年代-日: 27
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 546
概要-物的状態-幅: 386
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 南支日報
抜き取り雑誌記述-号(No.): 第356号
言語: ja
資源状態: 完成・公刊形態
調査年月日: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

西貢日報 第88号∽G-10-2-3-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

南華日報 第4469号∽G-10-2-3-18
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

昭南日報 第197号∽G-10-2-3-65
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

昭南日報 第181号∽G-10-2-3-39
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

支那事変陣中新聞 第2号∽G-10-2-3-17
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

中華日報 第1835号∽G-10-2-3-78
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies