兵士の友 第壱号∽C-2-1-26
Type
Book
Issued
1876/8/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-1-26
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 1
概要-部: 26
概要-名称: 兵士の友 第壱号
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 12
成立年代-月: 9
成立年代-日: 4
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 183
概要-物的状態-幅: 124
概要-物的状態-高さ: 2
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 兵士の友
抜き取り雑誌記述-号(No.): 1号
出版者: 編輯兼印刷 中本章三
言語: ja
年代範囲: 明治時代
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 冊子/綴
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

国民之友 第弐拾弐号∽C-2-1-1-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

国民之友 第八拾七号∽C-2-1-1-5
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

国民之友 第弐拾三号∽C-2-1-1-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

国民之友 第四拾六号∽C-2-1-1-3
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

国民之友 第六拾九号∽C-2-1-1-4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

国民之友 第九拾四号∽C-2-1-1-7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies