(雑誌目録)∽5_18_39_2
Type
Book
Issued
1909//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_18_39_2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 18
概要-体: 39
概要-部: 2
概要-名称: (雑誌目録)
成立年代-元号: 明治
成立年代-年: 42
概要-物的状態-長さ: 206
概要-物的状態-幅: 130
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 90
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 98その他の内容
内容記述: 自身のこれまでに発表した論文, エッセイ等が掲載された雑誌及び機関誌名, 年月日, 号数の目録リストを整理したもの。手書き。
言語: ja
資源状態: 冊子
調査年月日: 2005/:1/26
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

Note Book 保存の雑誌中注意すべき物の目録 (ノート表紙厚紙)∽5_18_39_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(目録)∽5_7_3_3_9-2-2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

江藤氏笠志雑纂∽5_13_3_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

日本語の連發(雑誌抜き取り)∽5_18_44
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(目録メモ)∽5_18_172
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

洋書談(ニ)(雑誌切抜き綴じ)∽5_6_2_2_3-2-8
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies