民衆時報 第1223号∽A-2-139

Type
Book
Issued
1942-03-16
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: A-2-139

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センターにて再配置。

概要-箱: A

概要-群: 2

概要-体: 139

概要-名称: 民衆時報 第1223号

成立年代-元号: 中華民国

成立年代-年: 31

成立年代-月: 3

成立年代-日: 16

概要-物的状態-長さ: 400

概要-物的状態-幅: 275

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 01逐次刊行-新聞類

抜き取り雑誌記述-雑誌名: 民衆時報

抜き取り雑誌記述-号(No.): 1223号

言語: zh

過程: 完成・公刊形態

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

武漢報 第1205号∽A-1-211-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

武漢報 第1204号∽A-1-211-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

山東新民報 第七六七二号∽A-1-152

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

山東新民報 第七六六五号∽A-1-148

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

民衆報 第八期∽C-1-1-44-9

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

大楚報 第二五五号∽A-1-149

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies