坪井正五郎家庭共同日記(2)∽3_15_1

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 3_15_1

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: 3

概要-群: 15

概要-体: 1

概要-名称: 坪井正五郎家庭共同日記(2)

概要-物的状態-返: 同

概要-物的状態-角度: 90

概要-物的状態-折: なし

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 07記録・日記・日誌

内容記述: 「明治40年10月16日から41年2月14日」との記述あり。

資源状態: 冊子

調査年月日: 2005/05/23

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

坪井正五郎家庭共同日記(一)∽3_3_11_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎家庭共同日記(五)∽3_3_17_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎家庭共同日記(八)∽3_3_13_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎家庭共同日記(七)∽3_3_10_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎家庭共同日記(四)∽3_3_2_1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

坪井正五郎家庭共同日記(3)∽3_15_1_2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies