(ノート)∽5_12_68

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_12_68

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 12

概要-体: 68

概要-名称: (ノート)

成立年代-元号: 明治

成立年代-年: 44

概要-物的状態-長さ: 140

概要-物的状態-幅: 90

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 90

概要-物的状態-折: なし

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 10メモ・草稿・スケッチ

内容記述: 明治44年における正五郎の肩書きや, 誠太郎, 忠二などの子供の略歴, 人類学教室予算, 職務などのことが書かれている。

言語: ja,en

資源状態: 綴

調査年月日: 2004/12/28

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(ノート)∽5_12_67

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(ノート)∽13_1_1_8

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽5_16_2_68

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

群書抜粋 二十三∽5_8_6

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

伊豆紀行∽5_18_20

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽5_18_6

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies