東京孤児院月報∽15_4_2_1
Type
Book
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 15_4_2_1
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 15
概要-群: 4
概要-体: 2
概要-部: 1
概要-名称: 東京孤児院月報
概要-物的状態-長さ: 259
概要-物的状態-幅: 180
概要-物的状態-縦: 138
概要-物的状態-横: 180
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 90
概要-物的状態-折: 一つ折り
概要-物的状態-面: 下半面
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 02逐次刊行-雑誌類
内容記述: 「東京孤児院月報」の1頁分。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 東京孤児院月報
抜き取り雑誌記述-号(No.): 51
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/09/01
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

東京日日新聞∽15_4_2_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

東京日日新聞∽15_4_2_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

中国民報(新聞切抜)∽5_18_237_2_1-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

樺太∽5_5_170_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

北陸新報 明治四十三年十月五日号∽5_10_8_2_36
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(新聞切抜)∽5_18_237_2_2-2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies