写真番号∽5_18_40

Type
Book
Issued
1909//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 5_18_40

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 5

概要-群: 18

概要-体: 40

概要-名称: 写真番号

概要-作成: 加藤

概要-物的状態-長さ: 238

概要-物的状態-幅: 181

概要-物的状態-返: 反

概要-物的状態-角度: 180

概要-物的状態-折: なし

形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 06報告書・資料集

内容記述: ザラ紙に手書き文字を印刷したもので, 6枚綴りになっている。連絡先として「京大, 理, 地質, 加藤」が明記されている。

言語: ja

資源状態: 綴

調査年月日: 2005/01/26

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(写真)∽5_10_6_2_9-2

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(写真)∽5_14_9_2_4-2-4

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(写真)∽5_14_9_2_4-2-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

昆蟲標本と寫真∽5_18_152

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(所感を書す)∽5_18_50

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(年表)∽5_18_149

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies