高新連第二回全国大会へ御出席の皆様に∽C-2-3-33-21
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: C-2-3-33-21
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: C
概要-群: 2
概要-体: 3
概要-部: 33
概要-枝: 21
概要-名称: 高新連第二回全国大会へ御出席の皆様に
概要-物的状態-資料アイテムの量: 1
概要-物的状態-長さ: 180
概要-物的状態-幅: 200
概要-物的状態-高さ: 1
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 99その他の内容
内容記述: 高信連創立一周年、総会開催の臨時パーラーのおしらせ
言語: ja
年代範囲: 昭和戦前
過程: 完成・公刊形態
資源状態: 単紙/単体
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

全国高等学校新聞連盟加名簿(写)∽C-2-3-33-25
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

全日本高校新聞大会プログラム∽C-2-3-33-29
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

全国高校新聞連名規約∽C-2-3-33-30
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

全国高等学校新聞連盟 申込用紙∽C-2-3-33-26
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

都高等学校新聞連合規約∽C-2-3-33-32
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

第五回 新聞講座時間割∽C-2-3-33-18
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies