ローマ字世界∽5_10_6_2_12
Type
Book
Issued
1912/11/
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 5_10_6_2_12
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管
概要-箱: 5
概要-群: 10
概要-体: 6
概要-部: 2
概要-枝: 12
概要-名称: ローマ字世界
成立年代-元号: 大正
成立年代-年: 1
成立年代-月: 11
成立年代-日: 1
概要-物的状態-長さ: 223
概要-物的状態-幅: 153
概要-物的状態-返: 同
概要-物的状態-角度: 0
概要-物的状態-折: なし
形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: 「アイヌと生蕃の子」という坪井正五郎のエッセイを掲載。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: ローマ字世界
言語: ja
資源状態: 冊子
調査年月日: 2004/11/29
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

世界奇異風俗の話(雑誌抜き取り綴じ)∽5_10_6_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

世界奇異風俗の話(雑誌抜き取り綴じ)∽5_10_6_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

学士会月報 第265号∽5_18_35
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

愛国婦人∽5_10_6_2_16-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(人類起源諸説1)∽5_10_7_2_2-2-9
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

台湾生蕃界縦貫記∽5_9_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies