(辞令)∽3_11_8_2_2-2
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 3_11_8_2_2-2
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: 3
概要-群: 11
概要-体: 8
概要-部: 2
概要-枝: 2-2
概要-名称: (辞令)
概要-物的状態-長さ: 229
概要-物的状態-幅: 310
概要-物的状態-縦: 229
概要-物的状態-横: 155
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 270
概要-物的状態-折: 一つ折り
概要-物的状態-面: 右半面
形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 11証書(賞・証書・証明書・履歴書)
内容記述: 理科大学教授に任じられる任免書。
言語: ja
資源状態: 単紙/単体
調査年月日: 2005/03/18
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

(辞令)∽3_11_8_2_2-1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(辞令)∽3_11_8_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(助手辞令)∽3_4_7_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(カードメモ) 教授任命の辞令∽3_4_2_2
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

裏組免状∽3_14_4_2_1
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(白紙)∽3_4_9_2_1-2-98
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies