新聞および新聞人 27の記事∽I_4_212

Type
Book
Issued
//
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: I_4_212

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。

概要-箱: I

概要-群: 4

概要-体: 212

概要-名称: 新聞および新聞人 27の記事

概要-作成: 長谷川如是閑

概要-物的状態-長さ: 175

概要-物的状態-幅: 99

形態・形式情報-資源タイプ: 新聞or雑誌

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05研究論考・講義・学術研究内容

内容記述: 「新聞の経営と組織(中)」の回

言語: ja

資源状態: 単紙/単体

備考: M2階でG4の付箋あり。

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

新聞および新聞人 28の記事∽I_4_213

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞および新聞人 30の記事∽I_4_215

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞および新聞人 29の記事∽I_4_214

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞および新聞人 6の記事∽I_4_209

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞および新聞人 21の記事∽I_4_211

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞および新聞人 16の記事∽I_4_210

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies