太古エジプトの記録は如何なる方法を以て書かれしか∽11_10_32
Type
Book
Issued
//
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: 11_10_32
概要-箱: 11
概要-群: 10
概要-体: 32
概要-名称: 太古エジプトの記録は如何なる方法を以て書かれしか
概要-作成: 坪井正五郎
概要-物的状態-長さ: 221
概要-物的状態-幅: 149
概要-物的状態-縦: 221
概要-物的状態-横: 88
概要-物的状態-返: 反
概要-物的状態-角度: 90
概要-物的状態-折: 一つ折り
概要-物的状態-面: 右半面
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 05学術研究論文・書籍・講義録
内容記述: エジプトの筆記用具について。
抜き取り雑誌記述-雑誌名: 史学会
抜き取り雑誌記述-巻/輯/編/年(Vol.): 1
抜き取り雑誌記述-号(No.): 1
抜き取り雑誌記述-頁/面: 75~80
言語: ja
調査年月日: 2005/07/04
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

エジプト文法雑話∽11_10_12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

エジプトの畫文字∽11_10_13
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

古墳調査は如何なる點に於て人類学を益するか∽5_18_232
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

エジプト画文字の実例∽11_10_21
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

人種と美術∽11_10_31
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

指を以て計算の具とする事(雑誌抜き取り綴り)∽11_10_7
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies