日本新聞史 11 明治編∽I_4_72
Type
Book
Issued
1943-07-28
Description
記述レベル: アイテム
資料ID: I_4_72
来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター
来歴-現物資料の来歴: 1970年代後半小野秀雄邸より旧新聞研究所に移管。2007年以降
図書室/社会情報研究資料センター貴重資料保存スペースに移管。
概要-箱: I
概要-群: 4
概要-体: 72
概要-名称: 日本新聞史 11 明治編
成立年代-元号: 昭和
成立年代-年: 18
成立年代-月: 7
成立年代-日: 28
成立年代-備考: 但し裏面の答案の日付
概要-作成: 小野秀雄
概要-物的状態-長さ: 335
概要-物的状態-幅: 185
形態・形式情報-資源タイプ: その他の印刷紙
形態・形式情報-表現形式・スタイル: 10メモ・草稿・スケッチ
内容記述: 裏面は法政大学専門部の「髙橋新人」の試験答案。日本新聞史には赤字で校正している
言語: ja
過程: ゲラ刷り
資源状態: 単紙/単体
備考: M2階でG4の付箋あり。
-
Faculty / Graduate SchoolGraduate School of Interdisciplinary Information Studies
-
Original OwnerThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Data ProviderThe University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
-
Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
-
Metadata Rightshttp://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
Collection
-
Digital Cultural Heritage
A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share
関連資料

日本新聞史 10 明治編∽I_4_73
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

『正史篇』正誤表∽I_4_165
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

余録日本新聞史の記事∽I_4_81
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 31」の記事∽I_4_27_25
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

新聞批判の記事∽I_4_161_4
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

「米国新聞史論 18」の記事∽I_4_27_12
Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies