(メモ)変化の原因∽4-15-1-2-20-20

Type
Book
Description

記述レベル: アイテム

資料ID: 4-15-1-2-20-20

来歴-所有者: 東京大学大学院情報学環図書室/附属社会情報研究資料センター

来歴-現物資料の来歴: 2004(平成16)年旧坪井誠太郎邸から東京大学大学院情報学環学際情報学府図書室に移管

概要-箱: 4

概要-群: 15

概要-体: 1

概要-部: 2

概要-枝: 20-20

概要-名称: (メモ)変化の原因

概要-物的状態-長さ: 246

概要-物的状態-幅: 268

概要-物的状態-高さ: 126

概要-物的状態-縦: 168

形態・形式情報-資源タイプ: 自由記述媒体ー綴

形態・形式情報-表現形式・スタイル: 10メモ・草稿・スケッチ

索引事項-人名: ダアウィン

内容記述: ダアウィンの引用がされ、人間の体の変化について記述されている。

言語: ja,en

資源状態: 単紙/単体

  • Faculty / Graduate School
    Graduate School of Interdisciplinary Information Studies
  • Original Owner
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Data Provider
    The University of Tokyo Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Interfaculty Initiative in Information Studies Library / Multi-Media and Socio-information Studies Archive
  • Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other
  • Metadata Rights
    http://dch.iii.u-tokyo.ac.jp/s/dch/page/license_other

Collection

  • Digital Cultural Heritage

    A part of collections in Multi-media and Socio-information Studies Archive and III/GSII Library (Interfaculty Initiative in Information Studies, Graduate School of Interdisciplinary Information Studies Library), the Unviersity of Tokyo are available on this page.
share

関連資料

(メモ紙片2)∽4-11-03-02

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽4-21-1-2-6

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)p.487人の心の進化∽4-15-1-2-20-3

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ紙片12)∽4-11-03-12

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ)∽4-13-16-1

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies

(メモ帳)∽4-13-34

Digital Cultural Heritage | Graduate School of Interdisciplinary Information Studies